sobota, 23 stycznia 2016

Nominacja do LBA od SprytnejNiteczki (Natalii) !

Od tak dawna chciałam zdobyć przynajmniej jedną nominację! No i...udało się!
Ok, nie przedłużając:



Oto pytania dla mnie:




1. Pięć ulubionych blogerek/blogerów?
- Zuzanna Borucka (Banshee)
- marmurka_art
- agata issani
- Dark_Warrior
- Ilojleen
2.Ulubiona dyscyplina sportowa?
- zależy, czy zimowa czy letnia...
zimowa: łyżwiarstwo
letnia: koszykówka
3.Jaka jest twoja ulubiona książka?
- Mam kilka, ale taka naj naj to (póki co)
trylogia "Igrzyska Śmierci"
4.Jaki jeden przedmiot zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
- Kredki <3333
5.Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
- Stąd, że mój świat to projektowanie! :D
6.Twój największy idol?
- Ilojleen lub 
Heather Rooney... nie umiem wybrać...
obydwie są NIESAMOWITE...
7. Twoja ulubiona lilla-girl?
- Użykowniczka? Hmmmm... nie wiem,
rzadko bywam na LL...
8. Czego najchątniej używasz do tworzenia swoich dzieł?
- Był taki czas, że używałam tylko (i wyłącznie!) kredek,
ale teraz coraz częściej zdarza mi się sięgać po akwarele...
9.Czy zdarza Ci się czasem oglądnąć bajkę dla dzieci? Jak tak to jaką?
- Oglądam czasami tylko filmy animowane, ale coraz rzadziej...
10.Lubisz sprzątać?
- NIEEEEEE! Szczerze? Nienawidzę!
11.Bez czego nie wyjdziesz z domu?
- Bez butów? xD Nie mam jakiejś rzeczy, którą zawsze biorę...



W następnym poście nominacje!!!
Tylko muszę się jeszcze zastanowić...
Jeżeli prowadzicie bloga, to podajcie link w komentarzach! Bardzo lubię czytać blogi, więc będzie to dla  mnie sama przyjemność, a Wy możecie zostać nominowani!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *