środa, 24 czerwca 2015

Wolne, wolne...WOLNE!!! +nowe, letnie tło! Zaczynamy SUMMER CHALLENGE!



To już dzisiaj! OSTATNI DZIEŃ SZKOŁY!!! Jak ja uwielbiam takie dni!
WITAJ LATO! Ten rok był dość męczący, ale było warto!



Czy zauważyliście może nowe, letnie tło na blogu? Na pewno zauważyliście! W końcu poprzednie tło było zupełnie inne! Czarne, smutne, nostalgiczne, melancholijne... tak, tak bym je opisała. Nowe tło jest radosne, wesołe i energetyczne! Aż chce się żyć! :D

Gdzie Wy spędzacie wakacje? Ja, jak już mówiłam kilka postów temu, spędzam w trzech miejscach: Zakopanem, Trójmieście i Kołobrzegu. Moje przyjaciółki bardzo podobnie. (większość dziewczyn w Polsce, nad morzem)

Jak już wspominałam (też kilka postów temu), na tych wakacjach chcę przeżyć PRZYGODĘ, coś NIESAMOWITEGO!!! Gdziekolwiek i kiedykolwiek, byleby na wakacjach z moimi przyjaciółkami.

Chciałabym też poznać kogoś nowego, jakąś fajną kumpelę, której będę mogła zaufać. Albo choćby wakacyjną koleżankę. Oczywiście moim dziewczynom z klasy też mogę ufać, ale fajnie by było też poznać kogoś nowego. Czy Wy też tak chcielibyście?

Wydaje mi się, że te wakacje zapamiętam do końca życia. Chciałabym, by tak się stało. Już jestem bardzo ciekawa, co mnie w te wakacje spotka!

Zaczynamy SUMMER CHALLENGE!!! :-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *