czwartek, 25 czerwca 2015

NOWY CYKL! Książka tygodnia! "Chowańce- gwiazdy przeznaczenia"

www.moznaprzeczytac.pl

Zaczynam nowy cykl! W sumie, był już podobny cykl u Banshee, ale książki tygodnia tam nie było!
Zatem książką tego tygodnia zostaje książka pod tytułem: "Chowańce- gwiazdy przeznaczenia"!
Kupiłam ją wczoraj w Empiku i od razu zaczęłam czytać. Jest SUPER!

Może to nie jest moja ulubiona książka, ale jedna z lepszych jaką czytałam. Jeszcze nie przeczytałam całej, ale wydaje mi się, że jest godna polecenia. Szybko się czyta, ciekawa treść i nawet parę obrazków!

Bohaterami są głównie zwierzęta: kot, żaba i ptak. Dodatkowo jest kilka motywów magicznych, czarodziejskich i przygodowych!

To super książka, autorzy mieli naprawdę świetny pomysł! POLECAM!

Mam nadzieję, że spodoba Wam się cykl "Książka tygodnia". Za tydzień pokażę Wam moją ulubioną książkę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *