piątek, 26 czerwca 2015

Wakacje? Tak, WAKACJE!!!

Nareszcie! Dzisiaj jest ten szczególny dzień! WAKACJE!!!

Właśnie wróciłam z apelu na zakończenie roku szkolnego. Dostaliśmy świadectwa, a nasza klasa miała najwięcej wzorowych uczniów! Średnia klasy bardzo wysoka (4,7), wszyscy byli zadowoleni i wszyscy się ze sobą pożegnali. Dopiero dzisiaj zrozumiałam, że jednak niezależnie od tego, czy się kogoś lubi bardziej czy mniej, z każdym trzeba się pożegnać. I te pożegnania były bardzo miłe. Pożegnałam się nawet z tymi, za którymi nie przepadam...

Było SUPER! Potem wybrałam się z moją przyjaciółką Asią na lody. Gadałyśmy, śmiałyśmy się i obserwowałyśmy innych uczniów wracających z akademii.

Życzę Wam, aby te wakacje były radosne, udane, pełne słońca i zabawy!


P.S. Wiem, że to nie pora myśleć o szkole, ale jestem ciekawa, jak będzie w szóstej klasie i czy zdam ten egzamin szóstoklasisty! Ale póki co nie zamierzam się tym przejmować, w końcu są WAKACJE! LATO! ZABAWA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *