niedziela, 6 grudnia 2015

Wesołych Mikołajek! +hity z listopada ☻


***


Hi, everybody! Dzisiaj już 6 grudnia, czyli Mikołajki! (odkryłam Amerykę XD) Szczerze mówiąc, myślałam, że Święty już do mnie nie przyjdzie, dlatego, że jestem "za stara"... Ale, całe szczęście, przyszedł! Dostałam 100 zł... i na tym koniec tej "bardzo długiej" listy prezentów, które dostałam od Mikołaja.
A Wy? Czym Was  Święty obdarował? Pochwalcie się w komentarzach i na poczcie! :D
Według mnie Mikołajki to tylko przedsmak tego, co będzie się działo w Wigilię... już się nie mogę doczekać! 24 grudnia to mój ulubiony dzień w roku!
Ale przejdźmy już do hitów listopada...
Zatem:

Piosenka miesiąca: Years&Years "King"


Wybrałam tą piosenkę ze względu na piękne brzmienie keyboarda, którego chciałąbym dostać na gwiazdkę. Mam nadzieję, że Wy też polubicie tą piosenkę.

Blog miesiąca: www.marmurka-blog.blogspot.com


Założony przez moją internetową znajomą. Jak dla mnie świetny blog. Trochę DIY i posty typu lifestyle to moim zdaniem strzał w dziesiątkę! 
Wejdźcie, bo WARTO! :)

Film miesiąca: "Igrzyska Śmierci- Kosogłos cz.2"


Byłam na tym filmie w kinie. Jest naprawdę godny polecenia! 
Emocje gwarantowane! A teraz obejrzyjcie pierwszy polski zwiastun. (powyżej)

Zdjęcie miesiąca:

Zabawne, prawda?


Ciekawe, co się stało potem...:D


 Jedzenie miesiąca : Przetwory i konfitury




Największy hit miesiąca: 

#Jazda na łyżwach
sport/czynność/rekreacja


Ok, to tyle...
#DoZobaczenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *