sobota, 31 października 2015

Happy Halloween! +co dostałam na urodziny :)

Wesołego Halloween!


***
Dziś jest najupiorniejszy dzień w roku! W końcu Halloween...
Ja, niestety, nie mogłam nigdzie iść, ale to nic...
Przynajmniej mogłam obserwować sąsiadów i patrzeć, jak się poprzebierali. :D
Niedawno miałam urodziny (28.10), i dostałam pełno pieniędzy i kartek urodzinowych! Zaplanowałam już imprezkę dla moich przyjaciółek. Ciekawe, co dostanę... Impreza jest 6.11, więc jeszcze muszę trochę poczekać. Ostatnio też dużo rysowałam i projektowałam w szkicownikach Top Model i Ferosh. (ale więcej w TM) Zauważyłam też, że wzrosła aktywność na moim blogu i Tumblru. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, że zajrzeliście tutaj i na Tumblra!
To chyba tyle na dzisiaj, nie będę przeciągać, nie będę "bić piany". xD
Do zobaczenia!


.



Nie wiem, czemu dodaję akurat tą grafikę, ale mi się podoba...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *