niedziela, 11 października 2015

Projekt na konkurs "Najlepsze przyjaciółki Top Model" i nominacja do HOT 5 Neyli!

***

Dawno już nie pisałam...więc pora na coś nowego!
Zatem, przedstawiam Wam nowy projekcik, który skończyłam nie tak dawno (kilka dni temu).
Zrobiłam go z myślą o konkursie Top Model, na który później zdecydowałam się wysłać tą pracę.

***

Materiały

Do tego projektu użyłam następujących materiałów:
  • kredki: Koh-I-Noor Hardmuth Mondeleuz (w zestawie 36 kolorów, kolory: czerwony, ciemno brązowy, pomarańczowy, ciemno czerwony, czarny, rudy, "skórny")
  • cienkopis: Stabilo (czarny do podkreślenia oczu)
  • korektor: Bic w długopisie
  • biały węgielek: Koh-I-Noor White Chalk (ale możemy też użyć pasteli w kredce Koh-I-Noor "Gioconda" Soft Pastel, która jest bardzo podobna do białego węgielka)
I to by było na tyle, jeśli chodzi o materiały. :D

***

Mam jeszcze dwie informacje, które mile mnie zaskoczyły! 
1. Gdy weszłam dzisiaj na bloga, zauważyłam, że przybył 1 nowy obserwator tej witryny, a mianowicie JulaLou. Dzięki, że jednak zauważyłaś mojego bloga i zostałaś jego obserwatorką! 
Ja też obserwuję Twojego bloga! (Naprawdę fajny!) :-)
2. Ostatnio byłam na blogu pewnej osoby (którą wymieniłam w tytule :D) i zobaczyłam, że nominowała jeden z moich projektów do HOT 5! Jestem na drugim miejscu! Bardzo dziękuję za nominację i jeśli będę robić kiedyś coś tego typu (czyli HOT 5 lub HOT 10), na pewno postaram się uwzględnić także i Twój projekt!

***

Dobra, to już chyba wszystko, o czym chciałam napisać... dodam tylko jeszcze, że mam (na razie) 52 obserwujących na stronie top-modelki.com. Założyłam też niedawno konto na lillalou-teens.com, więc gdy będę tam miała jakieś projekty, to proszę o lajki!

P.S. Chciałabym jeszcze pogratulować Dark_Warrior za dostanie sie do najnowszej gazetki TM jako projektantka numeru. Wiedziałam, że Ci się uda! :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *