sobota, 12 września 2015

Teatralna przygoda...+nowe projekty i trochę innych rzeczy...


***
Dawno już nie pisałam, chociaż, dawno i niedawno to pojęcia względne...
Nie miałam na to czasu, wiecie, obowiązki szkolne, dużo rysowania, wstawiania na Top Model...
Mam nadzieję, że podobają Wam się moje nowe prace. Jeśli jeszcze ich nie widzieliście to macie linki:

***
Ale nie tylko o tym chciałam napisać. Ostatnio moja przyjaciółka namówiła mnie, żebym poszła z nią na warsztaty teatralne. Wbrew pozorom chciałabym zostać aktorką...
Byłyśmy na spotkaniu organizacyjnym, i powiedziano nam, że musimy przez co najmniej rok chodzić na warsztaty, zanim zostaniemy przyjęte do teatru. No, cóż, poczekam...

***
W szkole póki co idzie mi dość nieźle, i mam nadzieję, że tak będzie do końca...
Trzymajcie za mnie kciuki!

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *