niedziela, 30 sierpnia 2015

Nowy projekt- Debiut korektora i skanera :D +wspomnienia z wakacji!

Mój projekt
Wybaczcie, że tak długo nic nie pisałam, ale dopiero kilka dni temu wróciłam znad morza. Było super! Chociaż przez ostatni tydzień była strasznie zimna woda, nie można było się kąpać, ale to nic...i tak było świetnie!
Wczoraj rysowałam taki oto projekcik. Pierwszy raz robiłam aplikacje na sukience korektorem w długopisie. Niedawno kupiliśmy urządzenie wielofunkcyjne, w tym m.in.: drukarkę, skaner i kopiarkę. Od dzisiaj na stronie Top model będą tylko zeskanowane projekty. Chociaż wczoraj gdy próbowałam dać zeskanowany projekt (ten sam, co tu, powyżej) ucięło mi prawie całe nogi! A przecież rozmiar się zgadzał...:(
No cóż, może jeszcze dzisiaj trochę pokombinuję, co zrobić, by weszło całe.
Sukienkę powyżej zrobiłam w dwóch wersjach: białej z czarnymi aplikacjami i czarnej z białymi aplikacjami (białe aplikacje na czarnej sukience są zrobione korektorem w długopisie).
Szkicownik: LillaLou "Folk It!"
Kredki: Koh-I-Noor Modeleuz (w pakiecie 36 kolorów)
Pozostałe materiały: Korektor "Bic" i cienkopis "Stabilo"
Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Dodam jeszcze, że wczoraj wybiło mi na stronie top-modelki.com 30 obserwujących! Wiem, że to niedużo dla innych, ale dla mnie to duży sukces! Mam nadzieję, że niebawem trochę ich przybędzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *