niedziela, 21 lutego 2016

♛ Hity ostatnich miesięcy! ♛

Wybaczcie, że nie było hitów stycznia, ale nie miałam za bardzo czasu... jeszcze raz przepraszam...:(

Ale w zamian mam dla Was hity ostatnich miesięcy, czyli takie jakby podsumowanie ostatnich miesięcy. Postaram się nagromadzić więcej hitów niż zazwyczaj...

A, więc...zaczynamy!



☀ Najlepsza książka 


S. Meyer - "Życie i śmierć"


☹ Najlepsze jedzenie/picie 


Koktajl truskawkowy!


❀ Najlepsze zdjęcie 


Hehe :D


★ Najlepsze filmy 


"Niezgodna", "Zbuntowana"

(niedługo nowa część!)


❧ Najlepsze blogi: 


Wskazówki dla rysujących portrety i nie tylko | Ilojleen


moja pasja rysowanie


IMG_20160236_064912


Autorka bloga:

♫ Najlepsza piosenka 



Adele - "Hello"

Największy hit ostatnich miesięcy 


Prezent na Walentynki!


Ok, to już wszystko. Chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że niedługo będę redaktorką bloga Top Model! W dziale "Szkoła Rysowania" będziecie mogli zobaczyć moje najnowsze prace oraz jak je wykonałam! Do zobaczenia!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *