poniedziałek, 22 lutego 2016

✎ Jestem redaktorką bloga Top Model! ✎

Tak, tak, nareszcie! Zaproponowano mi współpracę na "Oficjalnym blogu Top Model"! Nadal nie mogę w to uwierzyć! Zawsze chciałam pisać z innymi redaktorkami tego bloga, ale nie wiedziałam, że uda mi się to już po roku zajmowania się Top Model. Niedawno minął rok od mojej rejestracji w serwisie top-modelki! Dokładnie 15 lutego :)

Nie, to nie ja :D


A, i chciałam jeszcze napisać, że zmieniam swój podpis z:

na: 


Wydaje mi się, że taki będzie ładniejszy...;)

Taki używam także na Oficjalnym Blogu TM ^^

Zapraszam na pierwszą Szkołę Rysowania na blogu TM: http://blog-top-modelki.blogspot.com/2016/02/szkoa-rysowania-skora-i-wosy-cz1.html

Do zobaczenia!


( Już z nowym podpisem :D )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *