poniedziałek, 20 lipca 2015

Bransoletki i wisiorki przyjaźni, aquapark- już ŚRODEK LIPCA!!! +o portalach społecznościowych...:-)

Byłam dzisiaj z moją przyjaciółką Olą na zakupach. Byłyśmy w galerii, Empiku, na lodach itp...
Kupiłyśmy sobie ŚLICZNE wisiorki i bransoletki przyjaciółek.

Chyba nie muszę tłumaczyć, co to są bransoletki przyjaźni, każdy je zna!
Umówiłyśmy się w czwartek na aquapark, na pewno będzie SUPER!




Ostatnio dużo się działo na moim Tumblrze. Jest tam wiele nowych zdjęć, zobaczcie KONIECZNIE! Niektóre grafiki Was rozbawią, a niektóre wprowadzą w melancholijny nastrój...

Co do mojego samopoczucia, jestem SZCZĘŚLIWA!!! Nie wiem nawet czemu, ale niedługo jadę nad morze...to pewnie dlatego...

Nie mówiłam chyba jeszcze zbyt wiele o moim Twitterze. W takim razie teraz powiem co-nieco.
W sumie, nie mam tam jeszcze zbyt wiele rzeczy, tylko kilka zdjęć i postów. I to tyle o Twitterze! :D

A Wy macie Twittera? Bo jak chcecie, to mogę Was obserwować!
Dużo też działo się nad moim Instagramie, dodałam tam mnóstwo zdjęć!
Z resztą, co ja Wam będę mówić! Sami zobaczcie! XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *