niedziela, 19 lipca 2015

Tak jakoś sentymentalnie... +piszę o nowej "Cukrofobii"!

To było bardzo, bardzo dziwne, ale niedawno weszłam na moviestarplanet! Tak jakoś sentymentalnie...
Byłam ciekawa jak się zmieniło od czasu, gdy byłam tam ostatni raz. I owszem, trochę się zmieniło.
Co do mojego samopoczucia, czuję się nawet fajnie. Niedługo mam się spotkać z przyjaciółką, i chyba znów wejdę na MSP! Lien 123 POWRACA!!!


Wracając do poprzedniego postu o książce tygodnia (przypominam: była to książka "Igrzyska Śmierci"), już ją przeczytałam! Ciekawe zakończenie, emocjonująca opowieść! Pewnie już to czytaliście, prawda?

A widzieliście już Cukrofobię 3 od Banshee? Ja tak. OMG! To było MEGA! Szczególnie jeżeli lubisz się bać...

GIF od Banshee :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *