wtorek, 14 lipca 2015

Pora na KSIĄŻKĘ TYGODNIA!

Hmmm, jaką książkę dać na książkę tygodnia??? Ten cykl ma już 3 tygodnie, ale dopiero dzisiaj mam problem z wybraniem książki...
MAM POMYSŁ! To dość popularna książka, pewnie ją znasz (choćby ze słyszenia...). A więc tak, przejdźmy do rzeczy: książką tego tygodnia zostaje książka "Igrzyska Śmierci"! Chyba dobry wybór, to jedna z moich ulubionych książek. Opowiadałam już chyba o filmie "Igrzyska Śmierci"? Tak, tak, w którymś z postów...


Zawsze dziwiłam się, czemu wszyscy tak doceniają tą książkę i ten film, ale teraz już wiem, dlaczego...bo jest ŚWIETNY!!! Książka zresztą też...
Przeczytałam około 1/3, ale już wiem, że to PRAWDZIWY BESTSELLER!

Wciągająca, emocjonująca- tak bym ją określiła.


Po prostu świetna...
Teraz już wiecie, czemu w ostatnim poście pisałam "ZACZYTAŁAM SIĘ..."
O czym jest? Cóż, ciężko tak opowiedzieć, o czym jest. Lepiej przeczytajcie ją sami! (chyba, że macie inne sprawy na głowie...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *