piątek, 10 lipca 2015

Kolejne efekty warsztatów scrapbookingowych... +rozpoczynam swój Tumblr!

Jak wiecie, zapisałam się z moją przyjaciółką Olą na warsztaty scrapbookingowe. Jeśli nie wiecie, co to takiego ten scrapbooking, cofnijcie się z czytaniem do poprzedniego postu. :D

Więc tak...dzisiaj był kolejny dzień tych warsztatów. Kolejny i już ostatni, niestety...:'C. Ale było fajnie! Było WARTO! Mam nadzieję, że za rok też będą takie zajęcia. Polecam w szczególności kreatywnym osobom, które lubią tworzyć "małą sztukę" lub są maniakami robótek ręcznych! :)

Lista rzeczy, które robiliśmy na dzisiejszych warsztatach:

  • wklejaliśmy nasze zdjęcia, które musieliśmy przynieść, do albumu, który wykonaliśmy na poprzednich zajęciach,
  • robiliśmy pudełko z niespodzianką w środku. 
  • robiliśmy kartkę z "wyskakującymi" obrazkami. (tzw. kartki Pop-Up!)
Oto rezultaty:

Kartka z "wyskakującymi" napisami :)

Pudełko z niespodzianką w środku!
P.S. Długo się zastanawiałam, ale po namyśle stwierdziłam, że to dobry pomysł. Założyłam sobie TUMBLRA! W tekście na blogu zatytułowanym "Kontakt" jest link do niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *