czwartek, 9 lipca 2015

Warsztaty scrapbookingowe i efekt końcowy...

Scrapbooking jest sztuką ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi. Nazwa pochodzi od ang. scrapbook, oznaczającego taki album. Natomiast sam wyraz scrap oznacza skrawek.

Ciekawostka:
W Stanach Zjednoczonych, będących kolebką scrapbookingu, jest on najczęściej uprawianym hobby. Swoja popularnością przewyższył nawet golfa. W co trzecim gospodarstwie domowym w USA można znaleźć coś zrobionego tą metodą. Obecnie scrapbooking to miliardowy przemysł z niezliczoną ilością produktów. Na całym globie scrapbookerzy stanowią zwartą grupę, często wymieniając się za pomocą internetu pomysłami, radami, a także gotowymi projektami.


Więc wiecie już, co to takiego ten scrapbooking. (chyba, że wiedzieliście już wcześniej :D) Dziś byłam na warsztatach, na których mieliśmy za zadanie wykonać album. Mieliśmy do dyspozycji m.in.:

  • Klej
  • Nożyczki
  • 5 kopert papierowych
  • różne naklejki i wzorki
  • specjalny papier do scrapbookingu
  • i wiele innych ciekawych materiałów

Spędziłam przy tym prawie 3 godziny! Byłam tam razem z moją przyjaciółką Olą. (zajrzyjcie na nasz wspólny blog: www.joanna-ola-wiki-anna.bloog.pl, prowadzę go jeszcze z moją przyjaciółką Asią)
Było naprawdę super! A oto efekt końcowy: 

Załapała się też moja ręka i fragment pokoju! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *