wtorek, 7 lipca 2015

Książki ostatnich DWÓCH tygodni!

Wybaczcie, że w tamtym tygodniu nie było książki tygodnia, ale, jak wiecie, byłam w Zakopanem i nie miałam tam kompa, a na komórce nie da się pisać wygodnie. Więc teraz mam dla Was aż DWIE książki! Musicie je przeczytać! Dla mnie to prawdziwe BESTSELLERY! Są SUPER!

Pierwsza książka:
Moja ulubiona SERIA- "Kroniki Archeo"!
Niestety, nie potrafię wybrać ulubionej, choć chyba
są te ostatnie (7 i 8 cz.)...
To mieszanka humoru, przygody i fantasy!
Czyli to, co najbardziej lubię!







Druga książka:
Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi-
to emocjonująca opowieść (i trochę straszna!)
o przyjaźni i nowoczesnej technologii.
W sumie w serii jest (chyba) jedenaście części, ale
ja póki co, przeczytałam tylko tą część. (bo jest pierwszą częścią).

Wybaczcie, że wpis taki krótki, ale nie mam wiele do powiedzenia... :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* * *

* * *